Elastyczność
Cechuje nas elastyczność i pełne dostosowanie do potrzeb klienta.
Cechuje nas elastyczność i pełne dostosowanie do potrzeb klienta.
Wrocław, dnia 6 lutego 2013 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy Projektu „Podniesienie kwalifikacji pracownic MMŚP NZOZ w zakresie opieki nad osobami starszymi” nr WND-POKL.08.01.01-02-258/12 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Professional Gracjan Grela
ul. Budowlanych 50
45-124 Opole
Biuro Projektu:
ul.: Kwiska 5/7 pok. 111
54-210 Wrocław
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca:
– zakwaterowanie uczestniczek szkoleń (kod CPV 55110000-4 – hotelarskie usługi noclegowe)
– wyżywienie uczestniczek szkoleń i kadry szkoleniowej podczas zajęć teoretycznych (kod CPV 55300000-3 – usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków)
– wyżywienie uczestniczek szkoleń i kadry szkoleniowej podczas zajęć praktycznych (kod CPV 55321000‐6 usługi cateringowe)
– wynajem sali przystosowanej do prowadzenia szkoleń teoretycznych (kod CPV 70220000‐9) w ramach projektu pt.: „Podniesienie kwalifikacji pracownic MMŚP NZOZ w zakresie opieki nad osobami starszymi” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z poniższą tabelą:
Zakwaterowanie uczestników: | Zakwaterowanie wraz ze śniadaniem grupy szkoleniowej liczącej jednorazowo 15 uczestniczek szkolenia; zajęcia odbywają się w trybie weekendowym (sobota-niedziela); jedna edycja szkolenia obejmuje 9 dni szkoleń teoretycznych (4 pełne weekendy +1 sobota) oraz 6 dni zajęć praktycznych (3 pełne weekendy) à 7-9 noclegów: podczas jednego weekendu 1 osobie przysługuje 1 nocleg ze śniadaniem.Łącznie zaplanowano 246 noclegów dla uczestników.Opis:- obiekt noclegowy musi znajdować się w miejscach dobrze skomunikowanych w województwie dolnośląskim;- obiekt noclegowy musi dysponować, co najmniej 15 indywidualnymi miejscami noclegowymi w pokojach jednoosobowych bądź dwuosobowych w trakcie trwania szkolenia, w sumie odbędzie się 4 edycje x 3 weekendy à łącznie 7 pełnych weekendów+1 sobota;- noclegi powinny być w pokojach o wysokim standardzie (TV w każdym pokoju, z dostępem do Internetu bezprzewodowego);- w każdym pokoju powinna być łazienka;- obiekt noclegowy musi posiadać bezpłatny parking dla samochodów uczestników szkoleń. | |
Wyżywienie uczestników i kadry podczas zajęć teoretycznych | Wyżywienie grupy szkoleniowej liczącej 15 osób + 1 trener ( jedna edycja szkolenia obejmuje 4 pełne weekendy+1 sobota: 9 dni)Organizacja wyżywienia podczas 1 edycji szkoleń obejmuje 144 osobodni (16 os. x 9 dni) przerwę kanapkową, obiad/obiadokolację oraz całodzienny serwis kawowy podczas trwania szkoleń/ podczas jednego weekendu szkoleniowego 1 osobie przysługuje całodzienna przerwa kawowa (min. 4 pełne serwisy), przerwa kanapkowa oraz obiad dwudaniowy/obiadokolacja;a) obiad/obiadokolacja musi składać się z zupy, ciepłego posiłku mięsnego lub wegetariańskiego (do wyboru) i zimnych napoi, do wyboru z menu lub z zaproponowanej przez obiekt noclegowy oferty menu.b) serwis kawowy w trakcie szkolenia musi zawierać, co najmniej:- Minimum 2 termosy z kawą, naczynia – filiżanki do kawy nie mniej niż 2 sztuki na osobę, mieszadełka – nie mniej niż 2 sztuki na osobę, cukier w saszetkach jednorazowych – nie mniej niż 4 sztuki na osobę, śmietanka do kawy w płynie w pojemnikach jednorazowych (10 g) – nie mniej niż 2 sztuki na osobę, serwetki jednorazowe; w/w produkty spożywcze winny być najwyższej jakości.- Minimum 2 termosy z herbatą, naczynia – filiżanki do herbaty nie mniej niż 2 sztuki na osobę, mieszadełka – nie mniej niż 2 sztuki na osobę, cukier w saszetkach jednorazowych -nie mniej niż 4 sztuki na osobę, serwetki jednorazowe; w/w produkty spożywcze winny być najwyższej jakości.- Mieszanka ciastek, nie mniej niż 15 sztuk na osobę dziennie.- Woda mineralna gazowana lub niegazowana w butelkach plastikowych, zakręcanych – nie mniej niż 1/2 litra wody mineralnej gazowanej lub niegazowanej na osobę dziennie.- Serwis kawowy powinien być wydawany minimum 15 minut przed rozpoczęciem zajęć oraz wymieniany w czasie trwania szkolenia, do wyczerpania potrzeb beneficjentów ostatecznych.c) przerwa kanapkowa – kanapki wielosmakowe (min. 5 kanapek/os., owoce filetowane, kawa, herbata, woda.
Produkty podawane podczas serwisu kanapkowego, obiadu/obiadokolacji i całodziennego serwisu kawowego winny spełniać normy żywieniowe oraz sanitarno-epidemiologiczne. |
|
Wyżywienie uczestników i kadry podczas zajęć praktycznych | Wyżywienie grupy szkoleniowej liczącej 15 osób + trener (grupy podzielone na podgrupy po 5 osób + 1 trener ( jedna edycja szkolenia obejmuje 3 pełne weekendy: 6 dni dla każdej 5 osobowej grupy uczestników + trener). Wykonawca powinien uwzględnić potrzebę dostarczenia wyżywienia jednocześnie do 3 punktów na terenie Wrocławia dla każdej grupy osobno.Organizacja wyżywienia podczas 1 edycji szkoleń praktycznych obejmuje łącznie 96 osobodni (16 os. x6 dni) przerwę kanapkową, obiad/obiadokolację oraz całodzienny serwis kawowy podczas trwania szkoleń/ podczas jednego weekendu szkoleniowego 1 osobie przysługuje całodzienna przerwa kawowa (min. 4 pełne serwisy), przerwa kanapkowa oraz obiad dwudaniowy/obiadokolacja;a) obiad/obiadokolacja musi składać się z zupy, ciepłego posiłku mięsnego lub wegetariańskiego (do wyboru) i zimnych napoi, do wyboru z menu lub z zaproponowanej przez obiekt noclegowy oferty menu.b) serwis kawowy w trakcie szkolenia musi zawierać, co najmniej:- Minimum 2 termosy z kawą, naczynia – filiżanki do kawy nie mniej niż 2 sztuki na osobę, mieszadełka – nie mniej niż 2 sztuki na osobę, cukier w saszetkach jednorazowych – nie mniej niż 4 sztuki na osobę, śmietanka do kawy w płynie w pojemnikach jednorazowych (10 g) – nie mniej niż 2 sztuki na osobę, serwetki jednorazowe; w/w produkty spożywcze winny być najwyższej jakości.- Minimum 2 termosy z herbatą, naczynia – filiżanki do herbaty nie mniej niż 2 sztuki na osobę, mieszadełka – nie mniej niż 2 sztuki na osobę, cukier w saszetkach jednorazowych -nie mniej niż 4 sztuki na osobę, serwetki jednorazowe; w/w produkty spożywcze winny być najwyższej jakości.- Mieszanka ciastek, nie mniej niż 15 sztuk na osobę dziennie.- Woda mineralna gazowana lub niegazowana w butelkach plastikowych, zakręcanych – nie mniej niż 1/2 litra wody mineralnej gazowanej lub niegazowanej na osobę dziennie.- Serwis kawowy powinien być wydawany minimum 15 minut przed rozpoczęciem zajęć oraz wymieniany w czasie trwania szkolenia, do wyczerpania potrzeb beneficjentów ostatecznych.c) przerwa kanapkowa – kanapki wielosmakowe (min. 5 kanapek/os., owoce filetowane, kawa, herbata, woda.
Produkty podawane podczas serwisu kanapkowego, obiadokolacji i całodziennego serwisu kawowego winny spełniać normy żywieniowe oraz sanitarno-epidemiologiczne. Posiłki mają być dostarczone do miejsca realizacji zajęć praktycznych, którym będą Domy Pomocy Społecznej lub inne placówki i ośrodki, zajmujące się opieką, leczeniem i pielęgnacją osób starszych na terenie Wrocławia. Miejsce dostarczenia posiłków zostanie dookreślone na dwa tygodnie przed rozpoczęciem zajęć. W cenę cateringu wliczony powinien być dowóz wyżywienia na miejsce odbywania się zajęć praktycznych. |
|
Wynajem sali przystosowanej doprowadzenia szkoleń: |
|
3. WARUNKI DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
– Warunkiem koniecznym jest wyrażenie zgody na możliwość bezpłatnej zmiany rezerwacji w przypadku odwołania grupy szkoleniowej 2 dni przed zaplanowanym terminem szkolenia (dotyczy części a zamówienia)
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I ZAKRES WYKLUCZENIA Z MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
4.1.1. akceptują treść zapytania ofertowego, bez zastrzeżeń – złożenie oferty uważane jest za akceptację treści zapytania i wyrażenie zgody na WARUNKI DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA zgodnie z punktem 3
4.1.2. Z możliwości realizacji zamówienia zostają wykluczone podmioty, które powiązane są z Professional Gracjan Grela lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Professional Gracjan Grela lub osobami wykonującymi w imieniu Professional Gracjan Grela czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobno lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
4.2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Wraz z ofertą Oferent zobowiązany jest do złożenia:
4.2.1. podpisane oświadczenie o braku powiązań z Professional Gracjan Grela
4.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w punkcie 4.1. będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń, jakich żąda zamawiający zgodnie z punktem 4.2. i zostanie dokonana według formuły „spełnia/nie spełnia”.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: od 01.03.2013r. – 31.10.2013r.
6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent powinien przygotować ofertę w języku polskim
Oferta musi zawierać:
5. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od dnia złożenia oferty
6. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć do dnia: 20.02.2013 r. (do godziny – 15.00) osobiście, bądź drogą pocztową na adres: Professional Gracjan Grela, ul. Budowlanych 50, 45-124 Opole, lub Biuro projektu: ul.: Kwiska 5/7, pok. 111, 54-210 Wrocław.
Ewentualnie prosimy o przesłanie oferty pocztą elektroniczną na adres: opiekunki@professional-group.pl lub biuro@professional-group.pl.
7. OCENA OFERT
7.1 Zamawiający dokona wyboru na podstawie następujących kryteriów:
8. SPOSÓB PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM
8.1 Każda z 2 części zamówienia (część a/ część b) będą oceniane osobno.
Wyniki będą przedstawione w punktach na każdą z dwóch części: a i b.
8.2 Maksymalną liczbę punktów w części a) i b) otrzyma oferent, który:
– w pozycjach 2.3 cześć a) zaproponuje łącznie najniższą cenę brutto za poszczególne pozycje,
– w pozycji 2.3 część b) zaproponuje najniższą cenę brutto,
natomiast pozostali Oferenci otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem.
P = (najniższa oferowana cena / cena oferty badanej) * 100 pkt.
Legenda:
P – punktowa wartość oferty
Najkorzystniejszą ofertą jest ta, która otrzyma łącznie za pozycje a) największa liczbę punktów
Najkorzystniejszą ofertą jest ta, która otrzyma za pozycje b) największą liczbę punktów.
8.3 Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji cen z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę w sytuacji gdy kwota w ofercie będzie wyższa od kwoty zaplanowanej w budżecie projektu na realizację usług będących przedmiotem niniejszego zapytania.
8.4 Informacja o wyniku postępowania zostanie wysłana do każdego oferenta który złożył ofertę.
9. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udzielają:
Adrian Grela – kierownik projektu tel. 533 309 912
Uprzejmie proszę o potwierdzenie wpływu zapytania do Państwa poprzez podpisanie i opieczętowanie niniejszego zapytania w dniu jego otrzymania i odesłanie na adres firmy bądź biura projektu, bądź odesłanie skanu pierwszej strony wraz z podpisem i datą wpływu poprzez pocztę elektroniczną na adres: opiekunki@professional-group.pl lub biuro@professional-group.pl.
Adrian Grela
Kierownik projektu
FORMULARZ OFERTOWY
Pełna nazwa oferenta: | |
NIP: | |
Adres siedziby oferenta: | |
Numer telefonu: |
Nazwy proponowanych obiektów hotelowych * |
*obligatoryjnie w przypadku składania oferty przez pośrednika
Ośrodek hotelowy powinien być położony na terenie Wrocławia, w woj. dolnośląskim. Szkolenie w terminach marzec 2013 – październik 2013.
Usługa | Wartość zadania ogółem brutto |
Nocleg ze śniadaniem w pokoju 1 lub 2 osobowym dla 1 osoby zgodny z punktem 2.2 zapytania ofertowego | |
Wyżywienie 1 osoby podczas zajęć teoretycznych zgodnie z punktem 2.2. zapytania ofertowego | |
Wyżywienie 1 osoby podczas zajęć praktycznych (usługa cateringowa) zgodnie z punktem 2.2. zapytania ofertowego | |
Wynajem sali szkoleniowej na minimum 9 h/ dzień |
Możliwość bezpłatnej zmiany rezerwacji w przypadku odwołania grupy szkoleniowej 2 dni przed zaplanowanym terminem szkolenia TAK
NIE
Oświadczam, iż podmiot ………………………………………………. nie jest powiązany z Professional Gracjan Grela lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Professional Gracjan Grela lub osobami wykonującymi w imieniu Professional Gracjan Grela czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobno lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
……………………………………
Data i podpis osoby upoważnionej do reprezentowania oferenta