Elastyczność
Cechuje nas elastyczność i pełne dostosowanie do potrzeb klienta.
Cechuje nas elastyczność i pełne dostosowanie do potrzeb klienta.
Warszawa, dnia 6 sierpnia 2014 roku
ROZEZNANIE CENOWE RYNKU DOTYCZĄCE UŻYTKOWANIA SALI SZKOLENIOWEJ WRAZ ZE SPECJALISTYCZNYM SPRZĘTEM ORAZ WYŻYWIENIA UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ
Dotyczy: Projektu „Mazowiecki E-urzędnik” nr POKL.09.06.02-14-080/14 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.6. Upowszechnianie uczenia się dorosłych, Poddziałanie 9.6.2. Podwyższenie kompetencji osób dorosłych w zakresie ICT i znajomości języków obcych
Professional Gracjan Grela
ul. Budowlanych 50
45-124 Opole
Biuro Projektu:
ul. Żelazna 87
00 – 879 Warszawa
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad obowiązujących przy regule rozeznania rynku zapisanej w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki.
Niniejsza oferta nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
Informujemy, iż niniejsze zapytanie stanowi część z zapytań ogłaszanych przez Zamawiającego w ramach Projektu.
3.1. W związku z realizacją przez Professional Gracjan Grela projektu „Mazowiecki E-urzędnik” zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na następujące usługi:
Część I – Koszt użytkowania sali szkoleniowej (wraz z wynajęciem laptopów ze specjalistycznym oprogramowaniem – MODUŁ II
Część II – Wyżywienie uczestników szkoleń (kawa + ciastko, obiad) – MODUŁ I i MODUŁ II
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem minimalnych warunków, które muszą zostać spełnione przez oferenta zgodnie z poniższą specyfikacją:
Część I – Koszt użytkowania sali szkoleniowej (wraz z wynajęciem laptopów ze specjalistycznym oprogramowaniem – MODUŁ II
Liczba godzin szkoleniowych ogółem została zaplanowana na 160 h
Opis:
– Sala szkoleniowa musi być zlokalizowana na terenie woj. mazowieckiego;
– Świadczenie polegające na użytkowaniu sali szkoleniowej (wraz z wynajęciem laptopów ze specjalistycznym oprogramowaniem) – MODUŁ II realizowane będzie w okresie 01.09.2014 r. – 30.06.2014r., cyklicznie w weekendy (sobota – niedziela) poza tzw. „okresami świątecznymi” w zależności od zapotrzebowania i oczekiwań uczestników szkoleń;
– Łącznie zaplanowano wynajem sali na poziomie 160 godzin szkoleniowych (10 edycji x 16 h), 8 godzin dziennie (dostępność sali obejmuje 8 godzin szkoleniowych oraz przerwy, czynności przygotowawcze itp.);
– Sala musi być przystosowana do przeprowadzenia szkoleń teoretycznych i warsztatów komputerowych dla grupy szkoleniowej liczącej ok. 12 osób (+/- 2 osoby);
– Sala powinna być zamykana, nieprzechodnia, oddalona od źródeł hałasu, z dostępem do toalety,
Wymagane wyposażenie sali:
Część II – Wyżywienie 120 uczestników projektu (kawa + ciastko, obiad) w ramach szkoleń „Mazowiecki e-urzędnik ” – MODUŁ I i MODUŁ II realizowanych na terenie woj. mazowieckiego.
Ilość zestawów ogółem w ramach szkolenia została zaplanowana na poziomie 960 szt. (120 osób x 8 zestawów).
Opis:
Organizacja wyżywienia (jednostka miary: zestaw) podczas 1 edycji na 1 osobę obejmuje 8 obiadów oraz serwis kawowy podczas trwania szkoleń – zgodnie z następującymi warunkami:
Wyżywienie jednorazowo dotyczy grupy szkoleniowej liczącej około 12 uczestników. Jedna edycja szkolenia obejmuje 8 dni szkoleniowych w trybie weekendowym;
a) Obiad/obiadokolacja (zupa + drugie danie) musi składać się z ciepłego posiłku mięsnego lub wegetariańskiego (do wyboru) i zimnych napojów, do wyboru z zaproponowanej przez zleceniobiorcę oferty menu;
b) serwis kawowy w trakcie szkolenia musi zawierać co najmniej:
– Minimum 2 termosy z kawą, naczynia – filiżanki do kawy nie mniej niż 2 sztuki na osobę, mieszadełka – nie mniej niż 2 sztuki na osobę, cukier w saszetkach jednorazowych – nie mniej niż 4 sztuki na osobę, śmietanka do kawy w płynie w pojemnikach jednorazowych (10 g) – nie mniej niż 2 sztuki na osobę, serwetki jednorazowe; w/w produkty spożywcze winny być najwyższej jakości;
– Minimum 2 termosy z herbatą, naczynia – filiżanki do herbaty nie mniej niż 2 sztuki na osobę, mieszadełka – nie mniej niż 2 sztuki na osobę, cukier w saszetkach jednorazowych – nie mniej niż 4 sztuki na osobę, serwetki jednorazowe; w/w produkty spożywcze winny być najwyższej jakości;
– Mieszanka ciastek, nie mniej niż 20 sztuk na osobę dziennie;
– Woda mineralna gazowana lub niegazowana w butelkach plastikowych, zakręcanych – nie mniej niż 1/2 l. wody mineralnej gazowanej lub niegazowanej na osobę dziennie;
– Serwis kawowy powinien być wydawany minimum 15 minut przed rozpoczęciem zajęć oraz wymieniany w czasie trwania szkolenia, do wyczerpania potrzeb uczestników projektu;
Produkty podawane podczas obiadu i serwisu kawowego winny spełniać normy żywieniowe oraz sanitarno-epidemiologiczne.
3.3. Warunki dotyczące realizacji zamówienia:
3.3.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania osobnych ofert na każdą z dwóch wyodrębnionych części.
3.3.2. Zamawiający nie pokrywa dodatkowych kosztów związanych z zamawianymi usługami.
3.3.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego odwołania zamówienia w terminie do 2 dni przed zaplanowanym terminem realizacji szkolenia.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania odpowiedzi na analizę rynku bezpośrednio przez podmioty gwarantujące zapewnienie usługi na terenie woj. mazowieckiego zgodnie
z warunkami opisanymi w pkt. 3.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zadania objętego rozeznaniem: od 1.09.2014r. do 30.06.2015r.
Oferent powinien przygotować ofertę zgodnie z wzorem Formularza cenowego załączonego do niniejszego Rozeznania.
7. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ CENOWĄ: do czasu podpisania umowy
8. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Zapraszamy do przesyłania ofert cenowych do dnia 22.08.2014r. do godz. 16.00.
Ofertę cenową należy złożyć w formie pisemnej zgodnie ze wzorem załączonego Formularza cenowego w siedzibie firmy Professional Gracjan Grela: ul. Budowlanych 50, 45-124 Opole, osobiście, poprzez pocztę lub kuriera. Dopuszczamy również możliwość złożenia dokumentów drogą elektroniczną na adres: e-urzednik@professional-group.pl
9. KRYTERIA WYBORU OFERT
Do oceny zostaną dopuszczone tylko oferty spełniające wymogi zgodne z pkt. 3.
Zamawiający dokona wyboru na podstawie następujących kryteriów:
Cena ofertowa: 100%
10. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Koordynator Projektu Marta Momot, pod numerem telefonu 533 309 913 lub poprzez pocztę elektroniczną: e-urzednik@professional-group.pl;
Załącznik nr 1
FORMULARZ CENOWY
Pełna nazwa oferenta: |
NIP:
Adres siedziby oferenta:
Numer telefonu:
Usługa | Cena jednostkowa brutto |
(cena brutto zawiera VAT)Część IUżytkowanie sali szkoleniowej zgodnie z opisem wg pkt. 3 rozeznania cenowego (kwota wynajmu za 1h)
Część IIWyżywienie 120 uczestników szkoleń zgodnie z opisem wg. pkt. 3 rozeznania cenowego (kwota za 1 zestaw)
Oświadczam(y), że oferowana cena zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Oświadczam(y), że zapoznaliśmy się z treścią rozeznania i nie wnosimy do niej zastrzeżeń.
Oświadczam(y), iż zapewnię(my) minimalne warunki opisane w pkt. 3.3 analizy rynkowej z dnia 06.08.2014 r.
Termin związania ofertą: do dnia podpisania umowy.
…………….……………………..……………………………………
Data i podpis Oferenta lub osoby upoważnionej
do reprezentowania Oferenta
POBIERZ PLIK