Elastyczność
Cechuje nas elastyczność i pełne dostosowanie do potrzeb klienta.
Cechuje nas elastyczność i pełne dostosowanie do potrzeb klienta.
Szczecin, dnia 01 grudnia 2014 roku
ROZEZNANIE CENOWE RYNKU DOTYCZĄCE ZAPEWNIENIA CATERINGU PODCZAS SZKOLEŃ ORAZ WYNAJMU SAL SZKOLENIOWYCH I ZAKWATEROWANIA UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ
Dotyczy Projektu: „Program rozwoju kwalifikacji zawodowych pracowników PKS Sp. z o. o. w Koszalinie” nr POKL.08.01.01-32-079/13 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki
Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie
Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw
Professional Gracjan Grela
Budowlanych 50
45-124 Opole
Biuro Projektu:
Wieniawskiego 1a
71-144 Szczecin
2. TRYB POSTĘPOWANIA:
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad obowiązujących przy regule rozeznania rynku zapisanej w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki.
Niniejsza oferta nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
Informujemy, iż niniejsze zapytanie stanowi część z zapytań ogłaszanych przez Zamawiającego w ramach Projektu.
3.1 W związku z realizacją przez Professional Gracjan Grela projektu „Program rozwoju kwalifikacji zawodowych pracowników PKS Sp. z o. o. w Koszalinie” planujemy zapewnienie serwisu kawowego oraz obiadu podczas szkoleń: „ADR podstawowy
+ cysterny”, „Kurs obsługi burt samowyładowczych”, „Obsługa żurawi”, „ECDL Base”, „Prince 2 foundation” dlatego zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej dotyczącej realizacji usługi cateringu podczas organizowanych szkoleń zgodnie
z poniższą specyfikacją:
3.1.1 Usługa cateringu realizowana będzie na terenie woj. zachodniopomorskiego w miejscu i w czasie wskazanym przez Zamawiającego;
3.1.2 Świadczenie polegające na zapewnieniu usługi cateringu realizowane będzie w okresie 27.12.2014r.- 30.06.2015r., cyklicznie w weekendy (piątek – sobota – niedziela) poza tzw. „okresami świątecznymi” lub innym w zależności od możliwości organizacyjno-technicznych PKS Koszalin Sp. z o. o. w Koszalinie;
3.1.3 Łącznie zaplanowano dostarczenie 636 zestawów żywieniowych na poszczególne szkolenia:
„ADR podstawowy + cysterny” – 120 zestawów (12 osób x 5 dni szkoleniowych x 2 edycje);
„Kurs obsługi burt samowyładowczych” – 48 zestawów (12 osób x 2 dni szkoleniowych x 2 edycje);
„Obsługa żurawi” – 144 zestawów (12 osób x 4 dni szkoleniowych x 3 edycje);
„ECDL Base” – 288 zestawów (12 osób x 8 dni szkoleniowych x 3 edycje);
„Prince 2 foundation” – 36 zestawów (12 osób x 3 dni szkoleniowych x 1 edycja);
3.1.4 Jednorazowa usługa cateringu dotyczy zapewnienia całodziennego wyżywienia dla grupy szkoleniowej liczącej ok. 12 osób (+/- 5 osoby);
3.1.5 Przez całodzienne wyżywienie dla 1 osoby należy rozumieć 1 zestaw składający się z obiadu oraz serwisu kawowego;
3.1.6 Wymagania dotyczące przygotowania każdego zestawu wyżywieniowego:
3.1.7 Wykonawca jest zobowiązany do realizacji usługi cateringu podczas szkoleń na terenie obiektu/ ośrodka szkoleniowego, w którym odbywać się będą zajęcia teoretyczno-praktyczne.
3.1.8 Warunki dotyczące realizacji zamówienia: Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnej zmiany zamówienia w przypadku zmiany liczebności grupy szkoleniowej lub bezpłatne odwołanie całego zamówienia w terminie do 2 dni przed zaplanowanym terminem realizacji szkolenia.
3.2 W związku z realizacją przez Professional Gracjan Grela projektu „Program rozwoju kwalifikacji zawodowych pracowników PKS Sp. z o. o. w Koszalinie” planujemy wynajem sali przystosowanej do realizacji zajęć teoretyczno-praktycznych na szkolenia: „ADR podstawowy + cysterny”, „Kurs obsługi burt samowyładowczych”, „Obsługa żurawi”, dlatego zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wynajem sali przystosowanej do realizacji zajęć teoretyczno-praktycznych zgodnie z poniższą specyfikacją:
3.2.1 Sala szkoleniowa musi być zlokalizowana na terenie woj. zachodniopomorskiego;
3.2.2 Świadczenie polegające na wynajmie sali szkoleniowej realizowane będzie w okresie 27.12.2014r.- 30.06.2015r., cyklicznie w weekendy (piątek – sobota – niedziela) poza tzw. „okresami świątecznymi” lub innym w zależności od możliwości organizacyjno-technicznych PKS Koszalin Sp. z o. o. w Koszalinie;
3.2.3 Łącznie zaplanowano wynajem sali na poziomie 196 godzin szkoleniowych:
„ADR podstawowy + cysterny” – 80 godzin (40 godzin x 2 edycje);
„Kurs obsługi burt samowyładowczych” – 20 godzin (10 godzin szkoleniowych x 2 edycje);
„Obsługa żurawi” – 96 godzin (32 godzin x 3 edycje);
(dostępność sali obejmuje 8 godzin szkoleniowych oraz przerwy, czynności przygotowawcze, egzamin);
3.2.4 Sala musi być przystosowana do realizacji zajęć teoretyczno-praktycznych dla grupy szkoleniowej liczącej ok. 12 osób (+/- 5 osoby);
3.2.5 Sala powinna być zamykana, nieprzechodnia, oddalona od źródeł hałasu, z dostępem do toalety;
3.2.6 Wymagane wyposażenie sali:
3.2.7 Wykonawca jest zobowiązany na czas trwania szkoleń do oznakowania sali szkoleniowej przekazanymi przez Zamawiającego materiałami o wizualizacji zgodnej z wymogami Projektu.
3.2.8 Warunki dotyczące realizacji zamówienia: Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnej zmiany rezerwacji w przypadku zmiany liczebności grupy szkoleniowej lub bezpłatne odwołanie całego zamówienia w terminie do 2 dni przed zaplanowanym terminem realizacji szkolenia.
3.3 W związku z realizacją przez Professional Gracjan Grela projektu „Program rozwoju kwalifikacji zawodowych pracowników PKS Sp. z o. o. w Koszalinie” planujemy zakwaterowanie uczestników szkolenia: „Prince 2 foundation”, dlatego zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zakwaterowanie uczestników szkolenia zgodnie z poniższą specyfikacją:
3.3.1 Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz ze śniadaniem (dla uczestników szkolenia deklarujących trudny dojazd do miejsca szkolenia) powinna być realizowana w pobliżu miejsca realizacji szkolenia;
3.3.2 obiekt noclegowy musi znajdować się w miejscach dobrze skomunikowanych w województwie zachodniopomorskim;
3.3.3 świadczenie polegające na zapewnieniu zakwaterowania realizowane będzie w okresie 27.12.2014r.- 30.06.2015 r., cyklicznie w weekendy (piątek – sobota – niedziela) poza tzw. „okresami świątecznymi” lub inaczej w zależności od zapotrzebowania i oczekiwań uczestników szkoleń;
3.3.4 łącznie zaplanowano 24 noclegi dla uczestników;
3.3.5 podczas jednego weekendu 1 osobie przysługuje maksymalnie 2 noclegi ze śniadaniem;
3.3.6 obiekt noclegowy musi dysponować, co najmniej 5 indywidualnymi miejscami noclegowymi w pokojach jednoosobowych bądź dwuosobowych w trakcie trwania szkoleń;
3.3.7 miejsca noclegowe powinny być zapewnione w pokojach o wysokim standardzie (z dostępem do TV i Internetu bezprzewodowego, w każdym pokoju powinna być łazienka);
3.3.8 obiekt noclegowy musi posiadać bezpłatny parking dla samochodów uczestników szkoleń.
3.3.9 Warunki dotyczące realizacji zamówienia: Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnej zmiany rezerwacji w przypadku zmiany liczebności grupy szkoleniowej lub bezpłatne odwołanie całego zamówienia w terminie do 2 dni przed zaplanowanym terminem realizacji szkolenia.Zamawiający dopuszcza możliwość składania osobnych ofert na każdą z trzech wyodrębnionych części.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania odpowiedzi na analizę rynku bezpośrednio przez obiekty hotelowe, restauracje, firmy cateringowe lub pośredników/agentów, gwarantujących zapewnienie usługi na terenie woj. zachodniopomorskiego zgodnie z warunkami opisanymi w pkt. 3.
Termin wykonania zadania objętego rozeznaniem: od 27.12.2014r. – 30.06.2015r.
Oferent powinien przygotować ofertę zgodnie z wzorem Formularza cenowego załączonego do niniejszego Rozeznania.
Zapraszamy do przesyłania ofert cenowych do dnia 11.12.2014r. do godz. 16.00.
Ofertę cenową należy złożyć w formie pisemnej zgodnie ze wzorem załączonego Formularza cenowego w siedzibie firmy Professional Gracjan Grela: ul. Budowlanych 50, 45-124 Opole, osobiście, poprzez pocztę lub kuriera. Dopuszczamy również możliwość złożenia dokumentów drogą elektroniczną na adres: pks@professional-group.pl lub biuro@professional-group.pl.
Do oceny zostaną dopuszczone tylko oferty spełniające wymogi zgodne z pkt. 3.
Zamawiający dokona wyboru na podstawie następujących kryteriów:
Cena ofertowa: 100%
Dodatkowych informacji udziela Karolina Kopek, pod numerem telefonu 733 866 333 lub poprzez pocztę elektroniczną: pks@professional-group.pl; biuro@professional-group.pl.
Załącznik nr 1 do rozeznania cenowego rynku dotyczącego zapewnienia cateringu podczas szkoleń, wynajmu sal przystosowanych do realizacji zajęć teoretyczno-praktycznych oraz zakwaterowania uczestników
FORMULARZ CENOWY
Pełna nazwa oferenta: | |
NIP: | |
Adres siedziby oferenta: | |
Numer telefonu: |
Nazwy proponowanych obiektów * |
*Pośrednicy/agenci – wskazanie miejsca wynajmu sali szkoleniowej
Usługa | Cena jednostkowa brutto (cena brutto zawiera VAT) |
Zapewnienie cateringu podczas szkoleń wg pkt. 3.1 rozeznania cenowego (kwota za 1 całodzienny zestaw: obiad i serwis kawowy dla 1 uczestnika) | |
Wynajem sali przystosowanej do realizacji zajęć teoretyczno-praktycznych zgodnie z opisem wg pkt. 3.2 rozeznania cenowego (kwota wynajmu za 1h) | |
Zakwaterowanie uczestników szkoleń zgodnie z opisem wg pkt. 3.3 rozeznania cenowego (kwota za 1 nocleg ze śniadaniem dla 1 uczestnika) | |
Możliwość bezpłatnej zmiany rezerwacji w przypadku odwołania grupy szkoleniowej 2 dni przed zaplanowanym terminem szkolenia | TAK
NIE* |
* niepotrzebne skreślić
Oświadczam(y), że oferowana cena zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Oświadczam(y), że zapoznaliśmy się z treścią rozeznania i nie wnosimy do niej zastrzeżeń.
Oświadczam(y), iż zapewnię(my) minimalne warunki opisane w pkt. 3. analizy rynkowej.
Termin związania ofertą: do dnia podpisania umowy.
Oferent składając ofertę wyraża tym samym zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji projektu „Program rozwoju kwalifikacji zawodowych pracowników PKS Sp. z o. o. w Koszalinie”, ewaluacji, kontroli, monitoringu i sprawozdawczości
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Oferent ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
…………….……………………..……………………………………
Data i podpis Oferenta lub osoby upoważnionej
do reprezentowania Oferenta